PRESSEMEDDELELSE

Det næste kapitel. Traffilog 2.0

Traffilog har udviklet sig enormt over de sidste par år og er accelereret yderligere efter opkøbet af OBI+. Vores rejse har været præget af en utrættelig forpligtelse til at levere førsteklasses løsninger til vores kunder i tæt samarbejde med vores partnere. Vi er nu begejstrede for at tage hul på det næste kapitel for Traffilog.

Et nyt navn til et nyt kapitel

Siden 2005 har vi været i front inden for flådemobilitet, drevet af innovativ teknologi. Gennem årene har vi udviklet os til et teknologiselskab, der konstant stræber efter at levere de bedste løsninger inden for flådemobilitet. Mens vi fortsætter denne mission med endnu større hastighed og dedikation, rebrander vi med et nyt navn og en opdateret identitet. Denne rebranding markerer begyndelsen på det næste kapitel for Traffilog.
Vi introducere TraffiTech

Flere ressourcer til at støtte dig!

For at bekræfte vores engagement over for vores team, kunder og partnere har vi styrket vores interne ressourcer. Nicolai Ingemann-Paulsen er vendt tilbage til TraffiTech med fokus på ny udvikling og styrkelse af vores organisation for at støtte dig på bedst mulige måde.
Fremadrettet sigter vi mod at udvikle vores løsninger i tæt samarbejde med dig, så de bliver lettere at bruge og mere funktionelle. Innovation er en fælles indsats, og vi tror på at vokse sammen.
“Efter et langt og tæt partnerskab træder Nicolai Ingemann-Paulsen formelt ind som administrerende direktør med fokus på at strømligne organisationen for at sikre en stærk og bæredygtig fremtid for vores kunder og partnere.

Jeg vil fortsætte i virksomheden og drive forretnings- og produktudvikling”
- Karsten Hjorth, grundlægger
Nicolai Ingemann-Paulsen

Hvad betyder det for dig?

Som vores værdsatte kunde eller partner behøver du ikke foretage nogen ændringer. Vores CVR-nummer forbliver det samme, og vi vil holde dig informeret om opdateringer, herunder ændringer af interne e-mails. Flere detaljer vil blive givet, når vi lancerer vores nye identitet i juni.
Denne rejse ville ikke være mulig uden vores dedikerede team hos TraffiTech og det tætte samarbejde med vores kunder og partnere.
Med venlig hilsen,

Karsten Hjorth
Grundlægger, TraffiTech
Moving Mobility Forward